Tym razem kampanie, których głównym elementem jest niespodzianka. Uczestnik spotu nie wie, co go czeka i właściwie nie spodziewa się niczego szczególnego. A jednak, brand menagerowie postarali się o to, by wrażenia związane z marką były niezapomniane. I dla 'wkręconych' uczestników reklam i dla nas - odbiorców.
Marka gum do żucia - Trident, postawiła na dość specyficzną reklamę. Wykorzystała Ferrari, które oklejono według tradycyjnej kolorystyki taksówek, jeżdzących w Guadalajarze. Większość osób była zdziwiona, gdy zamiast typowego Nissana Sentry, podjeżdzało Ferrari. Dzięki ukrytym kamerom, marka zdobyła kilkadziesiąt pięknych uśmiechów.
Skorzystalibyście z przejazdu taką taksówką za uśmiech? :)
Renault poraz kolejny wykorzystał motyw Va va Voom i mile zaskoczył osoby, które zgłosiły się na jazdę próbną Renault Clio. Niespodziankę przygotowano w wersji dla Pań i Panów.
Coca Cola także postarała się o chwile radości dla konsumentów. Jest to znana seria krótkich filmów. Mimo że często obserwujemy podobne spoty, to reklama nadal zaskakuje, zwłaszcza jej uczestników.
Adobe Photoshop: Creative Day.
0 komentarze :
Prześlij komentarz