Feed
Facebook
Twitter
GŁÓWNA
DESIGN
FAILS
LIKE A PRO
FRESH MEAT
JUICY NEWS
skip to main
|
skip to sidebar
Reklama dźwignią handlu vol.1
0 komentarze :
Prześlij komentarz
Subskrybuj:
Komentarze do posta ( Atom )
Nowszy post
Starszy post
Studio DN Design Group. Obsługiwane przez usługę
Blogger
.
Popularne posty
Biblia marketingu? Mamy ich kilka!
Każdy, kto wchodzi w obszar marketingu zastanawia się jaka książka powinna być fundamentalnym elementem biblioteczki. Ze względu na to, p...
QR kod inaczej...
Jak w ciekawy i kreatywny sposób wykorzystać QR kod w reklamie, by zachęcić konsumentów do wykorzystania kodu? Oto przykłady: Victo...
NIEPOWAŻNY KONKURS FOTOGRAFICZNY
A co dla Ciebie jest symbolem polskiego lata? Na poważne i niepoważne odpowiedzi fotograficzne czekamy do 15. sierpnia 2013 r. pod a...
Authentic Art - Vansy
Vansy w odpicowanej odsłonie, malowane przez młodych, niezależnych artystów. O nowy look kultowej marki zadbali m.in. Riam, Szejn, Nesh, Ra...
Z zaskoczenia...
Tym razem kampanie, których głównym elementem jest niespodzianka. Uczestnik spotu nie wie, co go czeka i właściwie nie spodziewa się niczeg...
Opakowania: robisz to źle
Napój czy płyn do płukania? Typografia płynu, owocowość smacznego napoju. Nie dopuszczać dzieci do szafki, w której stoi Fabuloso. ...
Kontrowersja w kampaniach społecznych
Cancer Society in Finland A jamming sex-machine-gun? Stop smoking. Zacinający się sex-karabin? Rzuć palenie. Kampania zrea...
Co warto zobaczyć? Gdzie warto być?
DESIGN UDOMOWIONY Dwutygodniowe wydarzenie poświęcone designowi we Wrocłwiu. Wydarzenie to organizowane jest od 2009 roku przez Gale...
DMY International Design Festival
W dnich od 6 do 9 czerwca 2013 odbędzie się 11. edycja DMY International Design Festival w Berlinie, którego Polska została oficjalnym gości...
Pomysły niekoniecznie standardowe
Linki
STUDIO DN
Archiwum
▼
2013
(14)
►
lipca
(2)
►
czerwca
(9)
▼
maja
(3)
Opakowania: robisz to źle
Reklama dźwignią handlu vol.1
Authentic Art - Vansy
Kategorie
DESIGN
(9)
FAILS
(1)
FRESH MEAT
(1)
JUICY NEWS
(2)
Obserwatorzy
Strona główna
0 komentarze :
Prześlij komentarz