Victoria's Secret 'Sexier than Skin'
Guinness
TBWA Vietnam
Coca-Cola
Seria kodów QR znajdujących się w Lisbonie.
Kody odwołują do strony promującej Lisobnę i Portugalię.
NRMA Insurance
Kod QR był kluczowym elementem kampanii australijskiej firmy ubezpieczeniowej, która na przystankach autobusowych umieściła reklamy, wraz ze sprzętem audio i kodami QR. Zeskanowanie kodu, odwoływało do polubienia profilu firmy na facebook'u. Po wykonaniu tych czynności, użytkownik wybierał piosenkę, którą następnie mógł usłyszeć czekając na autobus.
Idea świetna, ale co wspólnego ma sprzęt audio z firmą ubezpieczniową? Otóż, NRMA Insurance obejmuje ubezpieczniem samochody oraz dodatkowe wyposażenie tj. sprzęt audio - nie wiele firm ubezpieczeniowych obejmuje w swoich pakietach wyposażenie dodatkowe.
Specjaliści ds. marketingu zastanawiają się jedynie czy użytkownicy autobusów stanowią grupę docelową. Tak czy inaczej, kampania okazała się być bardzo dobrym narzędziem PR-owym.
QR kod w sztuce i designie:
Chelsea College of Art and Design, Londyn
Koncept: Flavio Tossi
Koncept: David Sykes
www.davidsykes.com
Koncepcja 3D zaprojektowana przez Elenę Belmann.
QR kod w postaci stołka.
Projekt Shelley Mosco i Jade Goto dla RHS Chelsea Flower Show.
Brązowy medal za innowacyjny pomysł i kreatywne wykorzystanie materiałów.
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńJa jestem wielkim zwolennikiem używania kodów QR i z miłą chęcią namawiam do używania tego typu pół do odczytu. Jeśli ktoś nie jest pewny ich zastosowania to warto zapoznać się z https://www.przelewy24.pl/blog/na-czym-polegaja-platnosci-qr-i-kiedy-sie-z-nich-korzysta i mieć po prostu lepsze pojęcie o tej technice. Jest to niezwykle sprawna i zarazem szybka metoda do np. dokonania płatności.
OdpowiedzUsuń