QR kod inaczej...

Jak w ciekawy i kreatywny sposób wykorzystać QR kod w reklamie, by zachęcić konsumentów do wykorzystania kodu? Oto przykłady:


 Victoria's Secret 'Sexier than Skin' 

Guinness

TBWA Vietnam

Coca-Cola

Seria kodów QR znajdujących się w Lisbonie. 
Kody odwołują do strony promującej Lisobnę i Portugalię.

NRMA Insurance

Kod QR był kluczowym elementem kampanii australijskiej firmy ubezpieczeniowej, która na przystankach autobusowych umieściła reklamy, wraz ze sprzętem audio i kodami QR. Zeskanowanie kodu, odwoływało do polubienia profilu firmy na facebook'u. Po wykonaniu tych czynności, użytkownik wybierał piosenkę, którą następnie mógł usłyszeć czekając na autobus. 
Idea świetna, ale co wspólnego ma sprzęt audio z firmą ubezpieczniową? Otóż, NRMA Insurance obejmuje ubezpieczniem samochody oraz dodatkowe wyposażenie tj. sprzęt audio - nie wiele firm ubezpieczeniowych obejmuje w swoich pakietach wyposażenie dodatkowe.
Specjaliści ds. marketingu zastanawiają się jedynie czy użytkownicy autobusów stanowią grupę docelową. Tak czy inaczej, kampania okazała się być bardzo dobrym narzędziem PR-owym. 


QR kod w sztuce i designie:


Chelsea College of Art and Design, Londyn


Koncept: Flavio Tossi

Koncept: David Sykes
www.davidsykes.com

Koncepcja 3D zaprojektowana przez Elenę Belmann.
 QR kod w postaci stołka.   

Projekt Shelley Mosco i Jade Goto dla RHS Chelsea Flower Show. 
Brązowy medal za innowacyjny pomysł i kreatywne wykorzystanie materiałów. 

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Studio DN Design Group. Obsługiwane przez usługę Blogger.